erikajanssons -

Nytt år nya möjligheter.

Jag vill verkligen blogga regelbundet för jag tycker det är roligt men när jag väl börjar tröttnar jag så fort
av någon anledning.. Men ska verkligen försöka detta året ut iallafall för jag tycker det är roligt att gå tillbaka
och se vad man har gjort..

Hur som helst denna morgonen har jag inte gjort ett piss ätit frukost och kollat på top model sverige
vill redan se ett nytt program, samma sak med Mammor och mini modelle JAG ÄLSKAR DET & KAN INTE FÅ NOG AV DET! så underbart.

Ska strax gå ut och kolla posten och även skala potatis och sen städa mitt rum blir nog en hemma dag idag,
orkar inte ens fixa mig men senare ikväll ska jag till min pojkvän runt 7/8 Ska köra till uddevalla och gillar inte att köra när det är så mycket trafik..

Aja ska avrunda här så uppdaterar jag senare jag LOVAR!


En bild på nyår =)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0