erikajanssons -

Jag var fast på botten men kämpade upp

(Rubriken är från min favoritlåt Norlie & KKV)

Hur som helst sitter jag här med samma kläder som jag gick upp i, så mycket har jag gjort idag.
Är jätte trött och har huvudvärk skulle egentligen ut med jobbet idag, men skippa faktiskt det.
Så nu väntar jag på att Suzana ska höra av sig om vi ska ses eller inte.



Om jag inte ska träffa suzana funderar jag på att slänga mig i sängen och läsa 2 tidningar jag har köpt samt äta lite godis till det och tända lite ljus, älskar sånna kvällar!



Ändrade planer, Suzana ringde precis och om en stund ska vi till hemköp och
köpa något gott tills senare ikväll och ha lite girltalk!
så tidningarna får vänta ett tag till! ;)


Sommarbild på väg ut till fallensdagar med bästa!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0