erikajanssons -

Vart går gränsen....

Satt och prata med Suzana förut och kom in på VART går gränsen för otrohet?
Självklart har alla olika åsikter om detta och inget är väll direkt rätt eller fel,
vissa tycker att otrohet är tex att man smsar med någon annan kille eller tjej,
puss på kinden, kram, sex, strul, osv osv osv. Men hur som helst kom vi in på en väldigt
instressant sak jag personligen tycker inte att otrohet är en puss på kinden sen behöver inte alla
tycka som jag, för att jag kan tex ge mina killkompisar (närmaste) en puss på kinden
när vi säger hejdå som utländska gör ungefär när dom säger hej om ni förstår vad jag menar?
Det räknar jag inte som otrohet MEN Suzana ska alltid ställa så knasiga frågor såhon häver ut sig:
En puss på halsen då? Och direkt blev jag helt ställd och rabbla fram och tillbaka njaa.. jaaa.. eller nee.. eller?
Jag vet inte!? Varför skulle halsen va otrohet eller räknas det som det!?

Något jag har funderat på några timmar...



Anjelika

En puss på halsen kan vara otrohet för vissa. Det beror helt på hur man som person ser på saken. Vissa kan tycka att en puss på halsen är ju ingenting, men en kyss på halsen kan vara allt tex.



Jag tycker till exempel att man är otrogen när man strular med någon. En puss är ingenting egentligen, inte enligt min åsikt åtminstone. En puss kan man ge sina bästa vänner.



Däremot tycker jag annorlunda när det gäller killar och tjejer. Om jag skulle strula med en av mina tjejkompisar på fyllan så räknar jag inte det som att jag varit otrogen. Och hade min pojkvän strulat med en killa hade jag inte räknat det som otrogen. Sen om man kollar på Sölve till exempel så ansåg han att jag var otrogen (vilket inte var okej) när jag strulade med Annie på fyllan.



Som sagt. Det är helt olika från person till person.

2011-12-08 | 00:33:38 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0