erikajanssons -

Uppdatering

Hej sötnosar!

Det blev ju ingen uppdatering igår kom hem ganska sent, Men hur som helst så va jag i Göteborg
med Felix,Mattias,Marcus & min pojkvän! Himmla mysigt, först gick jag och tobias in på Jul på Liseberg
har ju aldrig varit där, va väll inte så mycket att se, hade förväntat mig mer, kommer bilder längre ner..






Sen gick vi in och kolla på Frölunda matchen i Scandenavium dock en jävla skit match
men jag överlever väll ni ska även få se vad jag hade på mig också,

ni kan ju ignorera det stökiga runt om ;)

Tänkte bara uppdatera mig lite, eftersom det inte kom upp något igår!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0