erikajanssons -

pratar i nattmössan ungefär!

Gokväll mina damer och herrar!

Har ni haft en bra kväll? Det har iallafall jag haft varit på jobbet och hållt Suzana sällskap
och även fikat, dansat i danssalen, spelat kort ( tecknet ) roligt spel om ni frågar mig
va helt inne i det men mitt lag förlora ( Jag och suzana ) haha nybörjare ni vet ;)
skulle egentligen varit där en stund bara men det blev längre än väntat nästan förlänge
halv 11 drog jag där ifrån då det stängde och så fastna jag framför datan och har missat
sex and the city ledsen tjej, Så ska tvätta bort mitt smink och sen hoppa ner i sängen.

Godnatt mina vänner ♥


får bli en Lipz bild med goa tjejer!  






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0