erikajanssons -

Just nu!

Har sån huvudvärk vilken är fruktansvärt jobbigt!!!!!
Tog en paus från TV:n kollar på Idol finalen tror faktiskt Amanda vinner
Annars idag har jag inte gjort så mycket, varit på sjukhuset och kopplat in EKG ( förklarar mer om det imrgon! )
Bakat lussekatter och lite sånt och varit hos min pojkvän där jag vakna upp imorse
och jag förblir nog i sängen hela kvällen också för den delen
har faktiskt inte så jätte mycket att skriva om just nu
så jag uppdaterar imorgon då ni föroppningsvis får något roligare att läsa antar jag
och min pojkvän kommer om en stund och måste fylla i lite papper
så säger godnatt nu!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0