erikajanssons -

Jobbet

Äntligen lugnt och skönt! Kasta in ungdomarna på i filmrummet, dom va högljuda och skrek och allt, så nu är det lugnt och man kan sitta ner en stund *peppar peppar* Slutar om 2½ timme tråkigt, älskar att vara här.
jaja hur som helst

Har precis fixat lite med mitt personliga brev så nu är det äntligen klart ska göra klart det sista sen
skicka in det på det jobbet jag ska söka, vill inte säga vart jag ska söka än så ni får veta vart det är om jag får det, spännande va? kan säga att det är nästan som mitt nuvarande jobb men lite mer action..

Jaja kanske inte ska sitta här heladagen har ju ett jobb att sköta även om det är lugnt..






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0