erikajanssons -

Inte alls seg dator.. ne inte alls!

Sitter hemma hos Tobias med hans kompisar Felix och Hedberg och kollar runt lite medans dom spelar xbox, om någon timma åker vi till Vänersborg och jag åker till jobbet och Tobias till träningen. Sen sover vi hos mig ikväll och så ska jag tillbaka hit på torsdag kväll för ska till Uddevallas sjukhus på fredag morgon på lite besök.. vi får hoppas på det bästa. Är fixad och klar så nu vet jag inte alls vad jag ska göra medans dom spelar. Och inga bilder kommer heller eftersom jag inte har några på denna datorn så ni får klara er utan! Avrundar här så hörs vi senare eller imorgon!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0