erikajanssons -

Godmorgon

 Mina underbara läsare...

Sitter här i soffan har nästan precis vaknat sov väldigt skönt måste jag säga, skulle kunna sovit mer men
gick upp i stället så jag får lite gjort och om planerna ändras, det vet man ju aldrig med dessa pojkar ellerhur?
Så ska plugga lite och äta lite frukost börjar bli ganska hungrig!

Vad ska mina läsare göra idag då?
Jag skulle egentligen varit med Sofia men kom på att jag ska ju till Uddevalla sjukhus imorgon bitti så därför åker jag till min pojkvän ikväll för att jag inte har något busskort att ta mig till Uddevalla med. Så vi fick hoppa det idag vilket va jätte tråkigt :( Men det finns ju andra dagar som tur är..

Men ska fixa med annat nu så vi hörs senare!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0