erikajanssons -

Fixad och klar

Har precis fixat i ordning mig och ska snart iväg till jobbet väntar bara på att maten ska bli klar,
måste tillägga att det va jävligt skönt att duscha förut och även plocka av sladdarna för ett tag
för det klia som fan, men nu är dom på plats igen :) och går in på dygn 2 bara 5 st kvar! skönt!

Och för er som läser som inte vet varför jag har ett tillkopplat EKG på mig är för att
dom ska kolla mitt hjärta hur det slår och sånt för jag får ofta ont och det slår i otackt!
så det är därför!

Vad ska ni göra ikväll mina söta läsare? :)



En bild på mina pringlor ♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0