erikajanssons -

......

Lovat fia att blogga så - HEJ FIA :D

Och alla andra,
Sitter i massagefåtöljen med datan i knät och godis och julmust bredvid och NOBODY HOME hur underbart är inte det?
Väntar på min pojkvän som har träning just nu, som kommer hem om en timme ungefär, mysigt.
tror vi ska se på IDOL ikväll om jag får välja. Annars har jag inte gjort ett piss idag, städat mitt rum, lagat mat.

Tänkte hoppa in i duschen men min kära pojkvän har mitt schampoo och balsam ( ett special ) schampoo
som jag ska tipsa er om senare när jag har fixat bild osv så får vänta med det.

Jaa annars har jag inte så mycket att skriva

Imorogn blir det nog utgång med tjejerna under + några till tror det blir 1903 men vi får se
Men får avrunda här för det kommer inte upp något mer i min hjärna!!





SOFIAS

hahahahah där brast jag ut i skratt! HEJ FIA! jaaa nu får du allt börja blogga mer min vän, man vill ju ha något att läsa ;)

2011-12-05 | 12:50:15 | http://sofialarssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0