erikajanssons -

Dont you know...

Tror detta blir en tråkig kväll...

skulle egentligen ut men skippar det av vissa anledningar tyvärr, så ist får jag väll sitta här och ruttna i guess.
Min pojkvän lämna mig i eftermiddags han skulle åka iväg till helsingborg VARFÖR åkte jag inte meeed?
sovit på hotell och sett på match dagen efter =( =( men osmart som jag är så sket jag i det.. VARFÖR? Hur kan jag va så korkad =(?

Jaja nu ska vi inte lipa över det, Om en stund kommer mamma och pappa hem med lite saker till mig
det är dock roligare :D en ny sängstomme och lite värme ljus och nya däck till mig cykel :D :D så bara för det ska jag cykla överallt.. haha eller inte! xD



Och annat jag roar mig med är att leta julklappar som min pojkvän kan köpa till mig här ska fan inte snålas ;)
ska visa lite tips som jag har funderat över :D

Björn Axén Tools Volumaster Professional 695 SEK



ellleeeer.....

Wesc hörlurar... dessa eller


 eller dessaa :D


Eller presentkort på gina tricot vi får se va min pöjk ger mig! :D






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0